Temel Düzey Değer Yatırımcılığı Eğitimi

Temel Düzey Değer Yatırımcılığı Eğitimi
Eğitim Tarihleri11, 12, 13 ve 18, 19, 20 Şubat 2022
(Cuma, Cumartesi ve Pazar: 19:00-22:00)
Eğitimin Süresi18 Saat
YöntemEğitim online olarak MS Teams Portalı aracılığıyla verilecektir.
Ücret1000 TL (KDV dahil)
Kontenjan15 kişi
EğiticilerDoç. Dr. Çağlar DOĞRU ve Dr. Öğr. Üyesi Serkan Ünal

Programın Amacı

Vadeli Mevduat, Tahvil, Eurobond, Altın ve Yatırım fonları gibi alternatiflerin potansiyel getirilerinin ve risklerinin incelenmesi.Borsada temel analize dayalı hisse yatırımcılığının anlatılması. Yatırım hedeflerinin belirlenmesi, finansal tablo analizi, araştırma süreçleri, şirket değerleme yöntemleri, borsa yatırım stratejileri ve portföy yönetimi hakkında bilgi verilmesi.Borsa yatırımcılığı için gereken ekonomi, yönetim ve pazarlama gibi alanlar hakkında temel seviye bilgi sahibi olunması.

Programın Öğrenme/ Kazanım Hedefleri

  • Temel yatırım alternatiflerinin tanınması
  • Ekonomi ve yönetim gibi konularda borsa yatırımına yardımcı temel bilgilerin verilmesi
  • Yönetim ve Pazarlama gibi alanların borsa yatırımındaki öneminin kavranması
  • Hisselerde temel analizin öğrenilmesi
  • Hisse yatırımcılığında finansal tablo analizinin öğrenilmesi
  • Hisse yatırımcılığı için indirgenmiş nakit akımı ve oran analizi yöntemlerinin öğrenilmesi
  • Portföy yönetim stratejilerinin öğrenilmesi

Programın Plan ve İçeriği

1- Yatırım ve Portföy Yönetimi 

  • Temel yatırım enstrümanlarının tanıtılması
  • Portföy Yönetim Stratejileri

2- Finansal Tablo Analizi

  • Bilanço, gelir gider ve nakit akış tablolarının okunması
  • Dipnotlar
  • Düşey ve yatay tablo analizi, oran analizi

3-Değerleme

  • Çarpan Analizi, İNA, Örnek Şirket Analizleri

4- Yatırımcıların Bilmesi Gereken Ekonomik Kavramlar

  • Temel Ekonomik Kavramların İncelenmesi ve Değerlendirilmesi
  • Piyasalara Yön Veren Temel Faktörler ve Yatırım Kararları ile İlişkileri
  • Temel Ekonomik Göstergelerin Değerlendirilmesi 
  • Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ nin Piyasalara Etkisi Açısından Mali Yapısının İncelenmesi
  • Gelişmekte Olan Ülke Ekonomilerine Genel Bakış ve Türkiye Özelinde Örnek Değerlendirmeler 

5- Kurumsal Yönetim ve Pazarlama

  • Kurumsal Yönetim ve Temel Yönetişim İlkeleri
  • Başarılı Şirketlerin Beşeri Sermaye Yönetimi
  • Başarılı Şirketlerin Üst Yönetim Kadrosunun Özelliklerinin Değerlendirilmesi
  • Marka Yönetimi ve Marka Değeri Yaratmak
  • Ar-Ge, Ür-Ge ve Etkin Pazarlama 
  • Başarılı Şirketlerin Etkin Pazarlama ve Dağıtım Stratejilerinin Değerlendirilmesi

6- Stratejik Yönetim 

  • Stratejik Yönetimin Aşamalarının Değerlendirilmesi ve Örnek Uygulamalar
  • Şirketlerin Rekabet Güçlerine Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi
  • Jenerik Stratejiler ve Sektör Bazında Strateji Farklılaştırma
  • Gerileyen Pazarlar ve Kriz Dönemlerinde Pazarlama Stratejileri
  • Büyüyen Pazarlarda Pazarlama Stratejileri
  • SWOT Analizi Örneklerinin İncelenmesi ve Değerlendirilmesi

Eğitime Kimler Katılabilir

Genel izleyiciye uygun (Herhangi bir ön koşul yoktur)

Kayıt İçin Gerekli Belgeler

Ön Kayıt Formu 

Ödeme Dekontu 

Ödeme Bilgileri 

Kayıt ücretini havale/EFT yoluyla veya ofisimize uğrayarak kredi kartıyla ödeyebilirsiniz.

Havale / EFT Bilgileri :

Ufuk Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Kamu İktisadi İşletmesi

Halkbank IBAN No. TR80 0001 2001 3110 0016 1000 21

(Ödeme yaparken Katılımcının Adı-SoyadıTC Kimlik Numarası ve Temel Düzey Değer Yatırımcılığı Eğitimi Ücreti olduğu mutlaka belirtilmelidir.)

Programa Kayıt Olma Şekli 

1. Adım: Ön kayıt formunu doldurunuz.

2. Adım: Yukarıda belirtilen hesap numarasına ücretinizi yatırınız. (Kredi kartı ile ödemelerde lütfen iletişime geçiniz.) Sadece ön kayıt yapan , ücretini ödemeyen kişiler kesin kayıt yapmış sayılmaz. 

3. Adım: Ödeme dekontunuzu ve nüfus cüzdanınızın fotokopisini ufsem@ufuk.edu.tr adresine e posta yoluyla gönderiniz.

4. Adım: Eğitimde 15 kişilik kontenjan sınırı vardır. Ödeme yapmadan önce yetkili kişilerle iletişime geçiniz.

Devam Zorunluluğu 

Katılım belgesine hak kazanmak için online eğitime aktif devam şartı vardır. Katılımcıların kameralarını açık bulundurmaları beklenmektedir. Derslerin en az %85’ine katılma zorunluluğu vardır.

Belgelendirme

Eğitimlerini devam şartını sağlayarak tamamlayan katılımcılara katılım belgesi düzenlenecektir.

İade ve İptal Koşulları

Sınıfın açılması için kayıtlar yeterli kişi sayısına  ulaşmazsa UFSEM, eğitimin iptali hakkını saklı tutar.

Katılımcının ödemeyi gerçekleştirmesi ve eğitime kaydını yapması sonrasında kaydını iptal ettirmek istemesi durumunda, eğitim başlama tarihinden 7 iş günü öncesine kadar eğitim ücretinin tamamı iade edilecektir. Bunun dışında eğitim başlayıncaya kadar yalnızca mücbir sebeplerle kayıt iptali halinde ücret iadesi yapılacaktır. Eğitim başladıktan sonra ise yapılacak kayıt iptallerinde ücret iadesi yapılmayacak ve katılımcı eğitimden ayrılsa dahi, kalan borcu ödeyecektir. Katılımcı bu şartı peşinen kabul ettiğini gayrikabili rücu beyan ve taahhüt eder.

İletişim

Başvuru, kayıt ve ücretler hakkında bilgi almak için

E-Posta: ufsem@ufuk.edu.tr

WhatsApp Numarası: 0549 226 44 38